مشخصات فنی بیل مکانیکی کیس CX240B CASE

 

 

وزن کاری ( تن ) ۲۴٫۵
مدل موتور Isuzu AI-4HK1X
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۷۷
حجم باکت ( متر مکعب ) ۱٫۴۳ ~ ۰٫۴۹
حداکثر دسترسی ( متر ) ۹٫۷۶
حداکثر عمق حفاری ( متر ) ۶٫۹
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۴۱۰
Operating Weight – ton ۲۴٫۵
Engine Model Isuzu AI-4HK1X
Engine Power – hp ۱۷۷
Bucket Capacity – m3 ۱٫۴۳ ~ ۰٫۴۹
Max. Digging Reach – m ۹٫۷۶
Max. Digging Depth – m ۶٫۹
Fuel Tank – litr ۴۱۰

قیمت

 

 

مشخصات فنی بیل مکانیکی کیس CX210B CASE

برای اطلاع از قیمت های بیل مکانیکی لطفا به صفحه قیمتهای ماشین آلات سنگین مراجعه کنید.

 

وزن کاری ( تن ) ۲۰
مدل موتور Isuzu AI-4HK1X
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۵۷
حجم باکت ( متر مکعب ) ۱٫۲۵ ~ ۰٫۴۵
حداکثر دسترسی ( متر ) ۹٫۶۴
حداکثر عمق حفاری ( متر ) ۶٫۶۵
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۴۱۰
Operating Weight – ton ۲۰
Engine Model Isuzu AI-4HK1X
Engine Power – hp ۱۵۷
Bucket Capacity – m3 ۱٫۲۵ ~ ۰٫۴۵
Max. Digging Reach – m ۹٫۶۴
Max. Digging Depth – m ۶٫۶۵
Fuel Tank – litr ۴۱۰

 

 

 

 

مشخصات فنی بیل مکانیکی کیس WX185 CASE

 

وزن کاری ( تن ) WX185
مدل موتور Case III 667 TA/MEB
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۵۸
حجم باکت ( متر مکعب ) ۰٫۹۵ ~ ۰٫۲۷
حداکثر دسترسی ( متر ) ۹٫۲
حداکثر عمق حفاری ( متر ) ۵٫۶
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۳۶۰
Operating Weight – ton
Engine Model Case III 667 TA/MEB
Engine Power – hp ۱۵۸
Bucket Capacity – m3 ۰٫۹۵ ~ ۰٫۲۷
Max. Digging Reach – m ۹٫۲
Max. Digging Depth – m ۵٫۶
Fuel Tank – litr ۳۶۰

 

جهت اطلاع از قیمت بیل مکانیکی به صفحهد قیمت روز خودرو های سنگین مراجعه کنید.

 

۴ روش جالب جهت جلوگیری از بخار شیشه اتومبیل

بخار گرفتن شیشه های خودرو معمولا به علت اختلاف دمای داخلی و خارجی خودرو ایجاد میشود. زمانی که رطوبت داخلی خودرو بالا باشد و دمای بیرون نیز از حد معمول پایین تر باشد این بخارگرفتگی از داخل شیشه های خودرو ایجاد میشود. در شرایط برعکس یعنی بالا بودن رطوبت هوای بیرون و اختلاف دما زیاد از حد با بیرون  این بخارگرفتگی به صورت رطوبت روان از سطح خارجی شیشه ها دیده میشود. به صورت کلی بخارگرفتگی دید راننده را کاهش می دهد و گاهی استفاده از دکمه های گرم کن شیشه نیز بی فایده است.
روش اول : وسایل مورد نیاز : جوراب نخی – خاک گربه – حلقه چسب
سر جوراب را دور حلقه چسب بپیچانید.
جوراب را از خاک گربه پر کنید.
حلقه را بردارید و سر جوراب را گره بزنید.

سپس جوراب را داخل ماشین قرار دهید.

* خاک گربه رطوبت داخل ماشین را به خود جذب می کند و مانع بخار کردن شیشه های ماشین می شود. با این کار شیشه ها تمیز و شفاف می مانند.

 

روش دوم :هنگامی که جعبه برخی پوشاک و وسایل الکترونیکی را باز میکنید  با بسته های کاغذی مواجه میشوید که داخل آن گلوله های عموما قهوه ای رنگ وجود دارد.جنس این دانه ها دی اکسید سیلیکون است که یک ماده معدنی بوده و  به آن سیلیکا نیز گفته میشود.
یکی از کارکرد های سیلیکا برای جلوگیری از ایجاد رطوبت است که با نماد (E551) بر روی برخی بسته بندی های مواد غذایی هم دیده میشود ، البته این بسته های ژل های سیلیکا هستند.
توصیه ما این است که این بسته ها را هیچگاه دور نیندازید و داخل یک قوطی خشک نگهداری کنید .
کافی است تعدادی از این بسته ها را روی داشبورد ماشین خود قرار دهید تا در روزهای برفی و بارانی رطوبت ایجاد شده در داخل ماشین را به خود جذب و از بخار گرفتن آن جلوگیری کند.
همچنین از سیلیکا میتوانید برای رطوبت زدایی از وسایل الکترونیکی خیس شده و نیز رطویت زدایی از نمک در نمکدان ها نیز میتوانید استفاده کنید.
روش سوم: کافیست بعد از بخار کردن شیشه ها، یک تکه ابر یا پنبه را به مایع ظرف شویی، شامپو و یافوم اصلاح آغشته کرده و بر روی شیشه ها از داخل ماشین بکشید (از بالا به پایین کنار هم) دیگر شیشه های شما بخار نخواهند کرد.
روش چهارم: یک سیب زمینی خام را ابتدا کامل بشویید و خاک های رویش را بردارید و سپس نصف کنید. بهتر است از سیب زمینی های قدیمی و پلاسیده استفاده کنید و سپس آن را دور بیاندازید. یک قطعه از سیب زمینی را از سمتی که برش داده اید و پوست ندارد، روی شیشه قرار دهید. این کار شیشه را تمیز می کند و لایه ای روی شیشه ایجاد می کند که نمی گذارد مه روی شیشه بنشیند. توجه داشته باشید که شیشه کاملا باید خشک شود.

نکات این روش:

۱٫ این کار را معمولا صبح زود انجام دهید تا بهتر نتیجه بگیرید.

۲٫ می توانید سیب زمینی استفاده شده را داخل مواد مورد استفاده برای کود بیاندازید.

۳٫ این روش را می توانید روی شیشه عینک آفتابی و عینک اسکی نیز انجام دهید.

۴٫ سیب زمینی ممکن است چسبنده باشد و سبب جذب گرد و خاک و حشرات شود.

۵٫ اگر سیب زمینی را بیش از حد روی شیشه بمالید ممکن است سبب مختل شدن دید شما شود.

همه چیز در خصوص ضد یخ و ضد جوش

همه چیز در خصوص ضد یخ و ضد جوش

در فصل سرما یکی از موادی که برای اتومبیل یا کامیون شما نیاز می باشد مایع خنک کننده موتور می باشد که در بازار به اصطلاح مایع ضد یخ و ضد جوش نام  گذاری شده است.

ادامه مطلب …

رونمایی اولین کامیون برقی ولوو

اولین کامیون برقی ولوو به رونمایی شد

 

اولین کامیون تمام برقی و الکتریکی شرکت بزرگ خودرو سازی ولوو در سوئد معرفی و رونمایی  شد.

ادامه مطلب …

چک لیست روزانه کامیون

چک لیست روزانه کامیون جهت کاهش هزینه ها

 

همانطور که همگی شما دوستان می دانیم کنترل روزانه کامیون امری اصلی در صنعت حمل و نقل می باشد.

این امر زمانی برای کامیون حیاتی می باشد که شما قصد دارید یک کامیون را با چند شوفر به حرکت در آورید. ما به عنوان نمونه چک لیست کنترل روزانه کامیون را آماده نموده ایم ما می توانیم این چک لیست را برای کار خاص شما طراحی نماییم .

اگر شما کار باربری و حمل و نقل را انجام می دهید می توانید بصورت الزام این برگه ها را به راننده تحویل دهید تا کنترل روزانه خود را انجام دهد.

بهترین راه حل برای کنترل سرویس های ادواری کامیون یادداشت آن می باشد .

چک لیست ایجاد شده نمونه ای در جهت الزام رانندگان به کنترل کامیون خود می باشد. تا با این کنترل ها سر وقت به رفع ایراد های احتمالی کامیون و انجام سرویسهای دوره ای و موجب کاهش هزینه قبل از خرابی کامیون می باشد .

امید می باشد تا اگر شما در یک مدیر یا راننده شرکت حمل و نقل یا شرکت ترابری می باشید از طریق چک لیست اختصاصی مطابق با نیازهای شما و کامیونی که با آن رانندگی می کنید از چک لیست های سفارشی که توسط تیم همیار شوفر برای شما ایجاد خواهد شد استفاده نمایید.

جهت دانلود چک لیست روزانه کامیون بر روی لینک ذیل کلیک کنید.

فایل بصورت PDF می باشد.

تنظیم شده توسط تیم همیار شوفر

استانداردهای آلایندگی اروپا یورو

استانداردهای آلایندگی اروپا یورو

میزان بیشینهٔ مجاز برای انتشار گازهای آلایندهٔ خودروهای نو که در کشورهای اتحادیه اروپا فروخته می‌شوند را، تعریف می‌کند. این استاندارد، انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx)، هیدروکربن‌ها (THC)، هیدروکربن‌های بدون متان (NMHC)، مونوکسید کربن (CO) و ذرات معلق (PM) را در بردارد.

استاندارد بودن یک موتور با تست موتور در یک چرخه آزمون معین، بررسی می‌شود. موتورهایی که با این استاندارد مطابقت نداشته باشند قابل فروش در اروپا نیستند.

هیچ اجباری برای به کارگیری یک تکنولوژی خاص وجود ندارد؛ اگرچه برای تعیین استاندارد، قابلیت‌های تکنولوژی‌هایی که در دسترس هستند در نظر گرفته می‌شود. مدل‌های کاملاً جدید تکنولوژی باید آخرین استانداردها را رعایت کنند، اما تغییر اندک در یک تکنولوژی که در حال تولید است می‌تواند با همان استاندارد قبلی کار کند.

 

مراحل عبارتند از استانداردهای سوخت یورو ۱، یورو ۲، یورو ۳، یورو ۴ و یورو ۵ برای خودروهای سبک. برای خودروهای سنگین به جای عدد ازشماره‌های رومی استفاده می‌شود (یورو I، یورو II و غیره(.

خلاصه‌ای از استانداردها، زمان اجرا در اتحادیه اروپا و وسایل نقلیهٔ هدف در ادامه می‌آیند:

  • یورو ۱ (۱۹۹۳) برای خودروهای سواری و تراکتورهای سبک
  • یورو ۲ (۱۹۹۶) برایموتور سیکلت
  • یورو ۳ (۲۰۰۰) برای موتور سیکلت
  • یورو ۴ (۲۰۰۵) برای همهٔوسایل نقلیه
  • یورو ۵ (۲۰۰۸/۹) برای وسایل نقلیه مسافری وتجاری سبک
  • یورو ۶ (۲۰۱۴) برای وسایل نقلیه مسافری وتجاری سبک

در زمینه سوخت‌ها، سوخت های زیستی (biofuel) سال ۲۰۰۱ می‌گوید ۵٫۵۷% سوخت فسیلی باید به تا پایان سال ۲۰۱۰ با ‌سوخت زیست جایگزین شود.

اما استانداردهای جدید برای خودروهای قبلی اعمال نمی‌شود.